План роботи на 2018 рік

ПЛАН РОБОТИ

Малокрушлинецької  сільської ради 7 скликання на 2018 рік

 

       1.  Перелік основних питань для розгляду на сесіях сільської ради.

І квартал

- Про затвердження звіту про виконання сільського бюджету за 2017 рік.

- Про стан виконання Програми  економічного і соціального розвитку за  2017 рік.

- Про встановлення платних послуг в сільському будинку культури в 2017 році.

- Про Програму економічного і соціального розвитку села на 2018 рік.

- Про Програму благоустрою села на 2018 рік.

- Про Програму «Соціальний захист населення» на 2018 рік.

- Про Програму зайнятості Малокрушлинецької сільської громади на 2018 рік.

- Про фонд розвитку територіальної громади села Малі Крушлинці на 2018 рік.

- Про Програму «Підтримка культури с. Малі Крушлинці»  на 2018 рік.

- Про Програму «Підтримка дошкільної освіти с. Малі Крушлинціна 2018 рік».

           Виконавці: виконавчий комітет, постійні комісії сільської ради.

     

ІІ квартал

- Про місцеві податки і збори на 2019 рік.

   Виконавці: виконавчий комітет, постійна комісія з питань  соціально-культурного розвитку, бюджету та комунальної власності.

- Про хід  виконання Правил благоустрою населеного пункту.

Виконавець: постійна комісія з питань регулювання  земельних відносин та охорони природного   навколишнього середовища       комісія з питань  соціально-культурного розвитку, бюджету   та комунальної власності.

- Про затвердження звіту про виконання сільського бюджету за перший квартал 2018 року.

      Виконавці: виконавчий комітет,постійна постійна комісія з питань  соціально-культурного розвитку, бюджету та комунальної власності.

ІІІ квартал

- Про роботу виконавчого комітету сільської ради по здійсненню делегованих повноважень .

      Виконавці: виконавчий комітет сільської ради, постійна комісія з питань забезпечення законності і правопорядку.

- Про виконання депутатських повноважень депутатами сільської ради.  

                                                  Депутати сільської ради.

- Про затвердження звіту про виконання сільського бюджету за другий квартал  2018 року.

    Виконавці: виконавчий комітет, постійна комісія з питань  соціально-культурного розвитку, бюджету   та комунальної власності.

- Про роботу постійної комісії з питань регулювання  земельних відносин та охорони  природного навколишнього середовища.

Виконавець: постійна комісія з питань регулювання  земельних відносин та охорони природного   навколишнього середовища        сільської  ради.

ІVквартал

- Про затвердження звіту про виконання сільського бюджету за третій квартал 2018 року.

         Виконавці: виконавчий комітет, постійна комісія з питань  соціально-культурного розвитку, бюджету   та комунальної власності.

- Звіт сільського голови про роботу виконавчого комітету сільської     ради  грудня місяця 2017 року по грудень 2018 року.

                                                           Сільський голова.

- Про структуру і загальну чисельність апарату сільської ради та виконавчого комітету на 2018 рік.

- Про план роботи сільської ради на 2019 рік.

- Про сільський бюджет на 2019 рік.   

Виконавці: виконавчий комітет, постійні комісії сільської ради

 

ІІ. Перелік основних питань для розгляду

на засіданнях постійних комісій.

 

Постійна комісія з питань соціально-культурного

розвитку, бюджету та комунальної власності

 

І квартал

- Про затвердження звіту про виконання сільського бюджету за 2017 рік.

- Про стан виконання Програми  економічного і соціального розвитку за  2017 рік.

       спільно з виконавчим комітетом сільської ради.

 

ІІ квартал

- Про місцеві податки і збори на 2019 рік.

спільно з іншими постійними комісіями, виконавчим                                          комітетом сільської ради. 

- Про стан виконання  Правил благоустрою населеного пункту.

       спільно з постійною комісією з питань регулювання  земельних відносин та охорони природного навколишнього середовища та виконкомом сільської ради.

 

ІІІ квартал

- Про стан використання коштів спеціального фонду сільської ради.

- Про стан дотримання зобов’язань щодо сплати орендної плати за землі запасу, резервного та водного фондів сільської ради.

  спільно з постійною комісією з питань регулювання земельних відносин та охорони природного навколишнього середовища та виконкомом сільської ради.

 

ІVквартал

- Про проект програми економічного і соціального розвитку села на 2019рік.

     спільно з виконавчим комітетом сільської ради.

- Про проект сільського бюджету на 2019рік.

      спільно з виконавчим комітетом сільської ради.

                                                                                                    

Постійна  комісія з питань регулювання земельних відносин

та охорони навколишнього природного середовища

 

І квартал

- Про затвердження звіту про виконання сільського бюджету за 2017 рік.

- Про стан виконання Програми  економічного і соціального розвитку за  2017 рік.

    спільно з виконавчим комітетом сільської ради.

 

ІІ квартал

- Про стан виконання Правил благоустрою населеного пункту.

     спільно з постійною комісією з питань соціально- культурного розвитку, бюджету та комунальної власності та виконкомом сільської ради.

- Про місцеві податки і збори на 2019 рік.

спільно з іншими постійними комісіями, виконавчим комітетом сільської ради. 

 

ІІІ квартал

- Про стан обліку та сплати земельного податку з фізичних осіб за 2018 рік.

   спільно з постійною комісією з питань соціально-культурного розвитку, бюджету та комунальної власності та виконкомом сільської ради.

- Про використання земель запасу, резервного і водного фондів та дотримання зобов’язань щодо орендної плати за дані землі орендарями.

    спільно з іншими постійними комісіями.

 

ІVквартал

- Про проект програми економічного і соціального розвитку села на 2019 рік.

- Про проект сільського бюджету на 2019 рік.

         спільно з виконавчим комітетом сільської ради.

                                          

Постійна комісія з питань забезпечення

законності і  правопорядку

 

І квартал

 

- Про затвердження звіту про виконання сільського бюджету за 2017 рік.

- Про стан виконання Програми  економічного і соціального розвитку за  2017 рік.

   спільно з виконавчим комітетом сільської ради.

 

ІІ квартал           

- Про стан дотримання режиму роботи підзвітних установ на території села.

спільно з виконавчим комітетом сільської ради.

- Про місцеві податки і збори на 2019 рік.

спільно з іншими постійними комісіями, виконавчим комітетом сільської ради. 

ІІІ квартал

- Про стан  профілактики та протидії пияцтву і алкоголізму в селі.

- Про використання земель запасу, резервного і водного фондів та дотримання зобов’язань щодо орендної плати за дані земельні ділянки орендарями.

     спільно з іншими постійними комісіями, виконавчим комітетом сільської ради. 

ІVквартал

- Про проект програми економічного і соціального розвитку села на 2019 рік.

спільно з виконавчим комітетом сільської ради.

- Про проект сільського бюджету на 2019 рік.

           спільно з виконавчим комітетом сільської ради.

 

ІІІ.  ПИТАННЯ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ НА ЗАСІДАННЯХ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

(третій четвер місяця)

18 січня

  1. Про стан виконання сільського бюджету за 2017 рік.
  2. Про графік особистого прийому громадян посадовими особами місцевого самоврядування.
  3. Про встановлення режиму роботи розташованих на території с. Малі Крушлинці установ та підприємств сфери обслуговування населення.
  4. Про уточнення особового складу та інші організаційні питання стосовно пункту збору сільської ради.
  5. Про план роботи сільського будинку культури на 2018 рік.
  6. Про затвердження плану роботи опікунської ради на 2018 рік.

 

                                                    15 лютого

  1. Про стан здійснення передбачених законодавством заходів щодо поліпшення матеріально-побутових умов пільгових категорій населення.
  2. Про заходи по збереженню від пошкоджень кабельних ліній  зв’язку на території сільської ради
  3. Про затвердження плану основних заходів цивільного захисту населення  на 2018 рік. 
  4. Про визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Малокрушлинецької сільської ради в 2018 році.

 

15 березня

  1. Про стан дотримання правил благоустрою населеного пункту жителями села та керівниками підзвітних установ,  підприємств та організацій  незалежно від форм власності та підпорядкування.
  2. Про заходи щодо забезпечення виконання доходів сільського бюджету Малокрушлинецької сільської ради, економного та раціонального використання бюджетних коштів у 2018 році.
  3. Про роботу ФАП по санітарно-гігієнічному стану та профілактики гострих кишкових інфекцій на території села.
  4. Про стан сприяння  організації призову громадян України на строкову військову службу в селі.
  5. Про затвердження тарифів на послуги із збору та на вивезення твердих побутових відходів.

19 квітня

  1. Про стан виконання сільського бюджету за перший квартал 2018 року.
  2. Про стан здійснення передбачених законодавством заходів щодо поліпшення матеріально-побутових умов пільгових категорій громадян.
  3. Про стан обліку дітей дошкільного і шкільного віку.
  4. Про підготовку та відзначення в с. Малі Крушлинці Дня пам’яті та примирення і 73 –ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.
  5. Про надання одноразової  адресної матеріальної  допомоги  до Дня Перемоги.

 

       17 травня

  1. Про стан обліку громадян, які постійно або тимчасово проживають в селі, платників земельного податку та ведення погосподарського обліку у виконкомі сільської ради.
  2. Про невідкладні заходи щодо запобігання загибелі людей на водних об’єктах.

 

21 червня  

  1. Про стан зздійснення передбачених  заходів з питань забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів жителів села.
  2. Про план роботи виконавчого комітету сільської ради на друге півріччя 2018 року.
  3. Про підготовку до  свята Івана Купала. 

 

19 липня

  1. Про стан виконання сільського бюджету за другий квартал 2018 року.
  2. Про стан розгляду  заяв та скарг громадян у виконкомі сільської ради за перше  півріччя 2018 року.
  3. Про стан використання земель запасу, резервного і водного фондів та дотримання  зобов’язань щодо орендної плати орендарями.
  4. Про план заходів по підготовці до святкування дня Незалежності України.

16 серпня

      1. Про стан вчинення нотаріальних дій, реєстрації актів                            цивільного стану у виконкомі сільської ради.

      2. Про стан забезпечення охорони пам’яток історії та культури,                 збереження та використання культурного надбання.

      3. Про стан організації роботи щодо запобігання бездоглядності                 неповнолітніх.

      4. Про роботу працівників сільського будинку культури по                         підготовці до творчого звіту.

20 вересня

1. Про  стан підготовки установ до роботи в осінньо-зимовий період.

2. Про роботу соціальних працівників по обслуговуванню вдома самотніх, непрацездатних  громадян похилого віку.

3. Про стан сприяння  організації призову громадян України на строкову військову  службу в селі.

4. Про надання адресної одноразової матеріальної допомоги учасникам АТО або членам їх сімей.

5. Про план заходів по підготовці до святкування Дня села.

 

18 жовтня

  1. Про стан виконання сільського бюджету за  ІІІ квартал  2018 року.
  2. Про стан та заходи щодо недопущення захворюваності жителів села на туберкульоз, сказ та інші  інфекційні хвороби.
  3. Про стан розгляду заяв і скарг громадян щодо земельних спорів.

 

15 листопада

  1. Про стан здійснення передбачених законодавством заходів з питань торгівельного обслуговування населення.
  2. Про стан сприяння організації приписки громадян 2002 року народження до призовної дільниці Вінницького РВК.
  3. Про номенклатуру справ на 2019 рік.
  4. Про стан науково-технічного опрацювання архівних документів сільської ради.

20 грудня

  1. Про роботу виконавчого комітету сільської ради за період з грудня 2017 року по грудень місяць 2018 року.
  2. Про    підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку села на  за 2018 рік та проект Програми на  2019 рік.
  3. Про проект сільського бюджету на 2019 рік.
  4. Про план роботи виконавчого комітету на І півріччя 2019 року.
  5. Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконкомі сільської ради за 2018 рік.
  6. Про заходи по підготовці до Новорічних та Різдвяних свят в селі.
  7. Про  затвердження переліку об’єктів, на яких можуть відбувати засуджені до кримінального покарання у вигляді громадських робіт покарання у виді громадських робіт на 2019 рік.
  8. Про затвердження переліку об’єктів, на яких можуть відбувати порушники, яким за постановою суду накладено адміністративне стягнення у вигляді громадських робіт на 2019 рік.
  9. Про організацію Громадських робіт на 2019 рік.

 

   ІV.  Організаційні заходи, які проводитиме сільська рада,

           постійні комісії, виконавчий комітет та апарат ради.

 

- Участь у підготовці і проведенні  сесій, засідань постійних комісій ради.

- Підготовка і проведення загальних зборів (сходів) громадян села.

- Робота з депутатськими запитами, узагальнення пропозицій і зауважень депутатів, висловлених на сесіях ради та виборців під час зустрічей з депутатами, доведення їх до виконавців, для вжиття заходів та інформування про вжиті заходи.

- Систематично аналізувати стан виконання  документів вищестоящих органів та своїх власних, заяв громадян, організувати чіткий контроль і перевірку їх виконання.

- Організувати та провести уточнення погосподарських книг, перепис худоби та посівних площ особистих селянських господарств громадян.

- Проводити роз’яснювальну роботу та надавати практичну допомогу жителям села в оформлені субсидій, приватизації земельних ділянок, забезпечувати виконання  заходів, щодо соціального захисту пільгових категорій населення.         

- Проводити необхідну організаційну роботу по святкуванню знаменних дат, урочистих подій, свят та обрядів.

- Організовувати прибирання та забезпечити утримання в належному стані пам’ятних місць, прилеглих територій установ, вулиць та домогосподарств в селі.

- Організовувати правовиховну  роботу серед населення, інформувати населення  про прийняті  рішення та їх виконання.

- Проводити заходи щодо удосконалення форм і методів організаційного, правового,інформаційного забезпечення діяльності сільської ради, її органів, депутатів.

                    V.ОРГАНІЗАЦІЙНО-МАСОВІ ЗАХОДИ:

- Систематично аналізувати стан виконання  документів вищестоящих органів та своїх власних, заяв громадян, організувати чіткий контроль і перевірку їх виконання.

                                                         Давидюк Ю.М., Матвійчук В.В.

- Організувати роботу щодо написання нових  погосподарських книг, перепис худоби та уточнення посівних площ особистих селянських господарств громадян.

         січень, червень                       Матвійчук В.В., Герцун Н.В.

- Проводити роз’яснювальну роботу та надавати практичну допомогу жителям села в оформлені субсидій, приватизації земельних ділянок, забезпечувати виконання  заходів, щодо соціального захисту пільгових категорій населення.         

         Постійно                                 Поліщук О.С., Герцун Н.В.

 

- Проводити організаційну роботу по відзначенню знаменних дат, урочистих подій, свят та обрядів.

                                                         Давидюк Ю.М., Рачук Б.П., Ткачук Н.О.

- Організовувати прибирання та забезпечити утримання в належному стані пам’ятних місць, прилеглих територій установ, вулиць та домогосподарств в селі.

             Постійно                             Давидюк Ю.М., керівники установ.

 

- Організовувати правовиховну роботу серед населення, інформувати населення  про прийняті  рішення та їх виконання.

       Постійно            Матвійчук В.В., депутати сільської ради,                                                        керівники установ.    

                                                                  

     Секретар сільської ради                                        В.В.Матвійчук

Середній курс валют
Валюта
Купівля
Продаж